Bugün Kaptım.. BiletSatışı [Nêt] - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün Kaptım.. BiletSatışı [Nêt]
4
●
330
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Bugün Kaptım.. BiletSatışı [Nêt]
14-06-2010, 01:16:59
#1
WebWon
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bugün panelime katılan domain için yorumlarınızı alabilir miyim acaba ?
Projelendirmeyi düşünmüyorum, Satma amacı ile aldım, ederi hakkında düşünceleriniz nedir ?
14-06-2010, 01:25:37
#2
Emrearici
Üyeliği durduruldu
Projelendirmek için kişisel olarak zor. firma olunsa süper domain. 1-2k tl ye rahat gider sanırım.
14-06-2010, 01:28:03
#3
CoolerMaster
net domainlerin satışı zor.
kolay kolay net reglemiyorum.
14-06-2010, 01:34:02
#4
SyhByz
com olmadan zor
biletvar var bende de 3 uzantı birden aldık bekliyoruz bakalım
14-06-2010, 17:06:30
#5
HolyBoY
arkadaşlar jenerikten şaşmayın derim
diğer türlü projelik domain de meraklısını bekleyeceksin. ama jenerik te ise herzaman değerlidir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler