• 14-06-2010, 01:16:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün panelime katılan domain için yorumlarınızı alabilir miyim acaba ?



    Projelendirmeyi düşünmüyorum, Satma amacı ile aldım, ederi hakkında düşünceleriniz nedir ?
  • 14-06-2010, 01:25:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Projelendirmek için kişisel olarak zor. firma olunsa süper domain. 1-2k tl ye rahat gider sanırım.
  • 14-06-2010, 01:28:03
    #3
    net domainlerin satışı zor.
    kolay kolay net reglemiyorum.
  • 14-06-2010, 01:34:02
    #4
    com olmadan zor
    biletvar var bende de 3 uzantı birden aldık bekliyoruz bakalım
  • 14-06-2010, 17:06:30
    #5
    arkadaşlar jenerikten şaşmayın derim

    diğer türlü projelik domain de meraklısını bekleyeceksin. ama jenerik te ise herzaman değerlidir.