• 09-06-2010, 22:33:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    www.digiturkweb.tv

    digiturkwebtv.com digiturk kendisi kullnıyor digiturkweb.tv değeri ne olur sizce..
    Bu alan adı nekadar eder acaba fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler
  • 09-06-2010, 22:35:42
    #2
    hemen kapatılır o yüzden ederi yok. telife dikkat, hele ki isim digiturk ise!
    ve konu yanlış kategoride.
  • 09-06-2010, 22:36:44
    #3
    Hocam Maç Yayımlayamazsınız Yayımlayama Calısırsanız Yasal olmayan Şekilde Türk polisi kapınızı Çalacaktır. bu Yüzden Kayıt ücreti eder.
  • 09-06-2010, 22:38:25
    #4
    Hocam AsLında Dıgıtürk ile irtibata geçip bir şekilde onlara vermeye çalışın.
  • 09-06-2010, 22:41:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam AsLında Dıgıtürk ile irtibata geçip bir şekilde onlara vermeye çalışın.
    Aslında aklıma gelende bu,peki diğelim bişey yok ama ben bu alan adını kullanmak istesem vede ne maç yayınlanacak nede illegal başka bişey kendi çapımda bir haber sitesi falan digiturk ile bir baglantısı olmayan bişey,bunun yasal bir engeli varmı ?
  • 09-06-2010, 22:46:54
    #6
    Yanılmıyorsam bir ismi tescil ettiğiniz zaman diğer bütün uzantılarıda kullanılmaz oluyor.
  • 09-06-2010, 22:52:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    istanbultescilde bir kampanya vardı yarı fiyatına bir anda aklıma geldi bende aldım hicbisey olmasın bos bir sayfaya tuttugum takımın adını yazdım olece bırakırım kalsın herhangi bir icerik koymam
  • 09-10-2010, 17:35:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Aslında alan adı değerlendirilebilir,digitürk ile alkası olmayan,onu karalamayan vede googlede en üstlerde çıkarsa bence güzel bir ücrete sizden bunu talep ederler...
    Bugün konuyu görünce googleden baktım digitürkweb. yazınca direk arama seçenekelrinde digitürkweb.tv çıkıyor,buda demekki bu alan adını aryan çok var,zaten bana sorarsan digitürkweb.tv digitüekwebtv.com dan daha akılda kalıcı ve daha kullanışlı,bundan dolayı birçok ziyaretçiniz var zaten bence,şuan sitenizde sadece Galatasaray Yazısı var ve bencede biraz uğraşla üstlerde olursunuz,bence değerlendirebilirsiniz,yada bişey koymuyucaksınız satın güzel değerlendirilebilir...
  • 10-10-2010, 12:05:25
    #9
    Bence birşeyler koy kullan,uğraşamam diyorsan sat ama boş boş durmasın bence..