• 05-06-2010, 11:02:36
    #10
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 yıllık domaini 35 liraya sattığımı biliyorum.Türkçe domaindi.
    kar ettiyseniz birşey diyemem. etmediyseniz satmasaydınız keşke.
  • 05-06-2010, 11:03:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Avagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kar ettiyseniz birşey diyemem. etmediyseniz satmasaydınız keşke.
    Etmedim sanırım, domainde buyukanadolu.com 'du sanırım net hatırlamıyorum ama, o meblaya tema almam gerekti ve sattım ama piyasa gerçekten ölü.

    Domainize gelince ; yabancı forumlarda acaba piyasa ne durumda, eminim buradan daha fazla edecektir.
  • 05-06-2010, 11:14:29
    #12
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etmedim sanırım, domainde buyukanadolu.com 'du sanırım net hatırlamıyorum ama, o meblaya tema almam gerekti ve sattım ama piyasa gerçekten ölü.

    Domainize gelince ; yabancı forumlarda acaba piyasa ne durumda, eminim buradan daha fazla edecektir.
    hani eski model arabaların alıcısı vardır ya, sorun da bu tür domainlerin alıcısını yakalamak. o tür alıcılar kar edebileceğimiz fiyatlardan alıyorlar. açıkçası karsız satış yapmam sanırım.