Hele bi bak:) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hele bi bak:)
13
●
794
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Hele bi bak:)
1
2
03-06-2010, 20:40:45
#1
kopicik
Bu domain için düşünceleriniz nedir?
03-06-2010, 20:47:59
#2
Emka
🌐 xvizyon ❤ r10
güzel domain
03-06-2010, 20:52:21
#3
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
çok yahşi domain, deminki konundaki domainde bi garip
04-06-2010, 10:05:39
#4
kopicik
Hagiwhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok yahşi domain, deminki konundaki domainde bi garip
evet çox yaxşı bir domain
yorum için teşekkürler
04-06-2010, 11:04:16
#5
santos
Bomba diye buna denir
Domaine ne yapılacağını anlatmaya hiç gerek yok
04-06-2010, 11:07:21
#6
CoolerMaster
santos adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bomba diye buna denir
Domaine ne yapılacağını anlatmaya hiç gerek yok
ben anlamadım.
mesela ne yapılabilir?
04-06-2010, 11:11:15
#7
santos
turank adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben anlamadım.
mesela ne yapılabilir?
Üstsüz resimleri tabiki. Alışveriş sitesi yapılacak değil ya
Şaka yaptığınızı farzediyorum.
04-06-2010, 11:13:49
#8
Ous
Bomba değil onu alacağına elizabeth felan almanı tavsiye ederdim. Yinede hayırlı olsun
04-06-2010, 11:15:44
#9
CoolerMaster
onu anladım da üstsüz resimleri yapmanın avantajı nedir?
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler