• 31-05-2010, 01:39:55
    #1
    Hayatım boyunca en sevdiğim sanatçılardan biri olan Kemal Sunalın boşta duran domainini görünce dayanamadım. Domainde hiçbir ek yok, direk Kemal Sunal... Hoşuma gitti açıkçası.

    edit.... silindi domain...

    Yorumlarınızı esirgemeyin.
  • 31-05-2010, 15:29:35
    #2
    Güzel domain hayırlı olsun
  • 31-05-2010, 15:34:59
    #3
    GüzeL Domain.
  • 31-05-2010, 18:08:07
    #4
    Teşekkürler arkadaşlar.
  • 31-05-2010, 18:11:52
    #5
    Reg fee.
  • 31-05-2010, 18:33:38
    #6
    DomainUsta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yok artık.
  • 31-05-2010, 18:46:22
    #7
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık.
    Onemsiz uzantilarinin cogu bosta zaten. Tk uzantisi bile in uzantisina tercih ediliyor; su anda bosta gorunuyor. Kisacasi domain olarak kayit ucreti disinda bir degeri yok.
  • 31-05-2010, 18:54:13
    #8
    Güzel Domain
  • 31-05-2010, 21:03:52
    #9
    Teşekkürler.