Tadı Damağımda Kaldı - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tadı Damağımda Kaldı
12
●
725
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Tadı Damağımda Kaldı
1
2
08-05-2010, 20:47:32
#10
lutfucan
Valla aklıma bir şey gelmiyor revaniyi duyduktan sonra. Ne düşünür ki insan, herhalde eğlence sitesi falan olurdu...
08-05-2010, 21:30:45
#11
calvinklein
valla ben kupseker.net içi tatlı sitesi yaptım...
çalışılınca tutuyor site
ama para getirmiyor yemek sektöründeki siteler
09-05-2010, 10:44:04
#12
MrLegend
Yorumlar için teşekkürler, arkadaşlar.
Site tutsa dahi para kazanamıyorsun öylemi? Peki bunun nedeni nedir ? Yani bu sitelere karşı özel bir anti durum mu söz konusu ?
14-05-2010, 18:14:33
#13
MrLegend
edit......
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler