• 02-05-2010, 15:23:55
    #1
    Evet abiler ablalar sbs oncesi 1 ay kala bırakacam ama bomba yapıp bırakayım dedim ve 7 senelik dmoz kaydı olan 1k indexli



    YazBul .Net


    Sizce nasıl ?
  • 02-05-2010, 15:28:08
    #2
    ooo cevherim ne cevherler varmıs sende
  • 02-05-2010, 15:29:41
    #3
    Güzel miş

    Tebrikler.
  • 02-05-2010, 15:30:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı Olsun Cevher. İyi Domain
  • 02-05-2010, 15:33:27
    #5
    _SecreT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ooo cevherim ne cevherler varmıs sende
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel miş

    Tebrikler.
    TreeNiTY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı Olsun Cevher. İyi Domain
    Tşk.ler
  • 02-05-2010, 15:36:34
    #6
    Güle güle kullan Cevher , güzel domaindir
  • 02-05-2010, 15:38:19
    #7
    mccyclonee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle kullan Cevher , güzel domaindir
    saol abi seninde eski domaindir kıymetini bilim
  • 02-05-2010, 15:39:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun Cevher
  • 02-05-2010, 15:41:11
    #9
    Teknoparktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun Cevher
    saol hemşerim