• 25-04-2010, 16:13:45
    #1
    arkadaşlar bugun GalatasarayAS.org domainini regledim sizce ne yapılabilir, ben mail dağıtmayı düşünüyorum tutulurmu acaba ?
  • 25-04-2010, 16:42:24
    #2
    nereye mail atçan hocam, keşke almasaydın
  • 25-04-2010, 16:45:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereye mail atçan hocam, keşke almasaydın
    Mail Dağıtıcam Demiş ,

    örn ; xxx@galatasarayas.org

    Doğrumu Anladım Acaba ?

    Eğer Öyleyse Sonundaki '' as '' Biraz Negatif Duruyo.
  • 25-04-2010, 16:45:56
    #4
    yok isminiz @ galatasarayas.org seklinde mail dağıtmayı düşünüyorum. aslında kendim mail almak için domaini regledim diyebilirim. amacım mail dağıtmak değildi ama sonra düşününce mantıklı geldi.
  • 25-04-2010, 16:47:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mail dağıtmak istiyorsan cimbomlu.net i 75 liraya satabilirim
  • 25-04-2010, 16:52:23
    #6
    argo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail dağıtmak istiyorsan cimbomlu.net i 75 liraya satabilirim
    teşekkürler ilgilenmiyorum.
  • 25-04-2010, 16:58:35
    #7
    mail dağıtmak için sunucu almanız gerekiyor oda baya bi masraflı olur size
  • 25-04-2010, 16:58:48
    #8
    mail dağıtmak güzel fikir dostum yoksa portal blog forum vs tarzı kullanılamaz bence
  • 25-04-2010, 17:07:41
    #9
    Bende ardaturan.de var acaba almancılara mail dağıtabilirmiyim ki ?