• 16-04-2010, 07:11:56
    #1
    Netfirms'tan 1 dollara aldığm domain için yorumlarınızı beklerim

  • 16-04-2010, 08:31:28
    #2
    e güzel .. hayırlı olsun inşallah...
  • 16-04-2010, 08:46:15
    #3
    e- li domainleri her zaman severim.
  • 16-04-2010, 11:30:00
    #4
    güzelmiş hayırlı olsun.
    bendede eodev.com var halen projesine başlamadım inşallah bende başlarım yakın tarihte
  • 16-04-2010, 11:31:44
    #5
    Belgesel hayranları çok.Bence güzel işler çıkar,en azından diğer sitelerden bir farkın olur.Belgeselin içinde tabi komik,klip,dizi,video yayınlamazsan