• 06-04-2010, 17:23:27
    #1
    Neolitik* (C)o(M) yeni kaydettim fikirlerinizi alabilir miyim? Arkeololojiyle ilgili bir alanda ihtisasas yapıyorum. Buna göre fikirlerinizi sunarsanız sevinirim.
  • 07-04-2010, 11:17:53
    #2
    Zor bir değerlendirme malesef. Belki siz projelendirerek değer katarsınız.
  • 07-04-2010, 11:53:25
    #3
    neolitik çağ ile ilgili bilgi veren bi site olabilir. Yada coğrafya sitesi.
  • 08-04-2010, 00:16:43
    #4
    netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neolitik* (C)o(M) yeni kaydettim fikirlerinizi alabilir miyim? Arkeololojiyle ilgili bir alanda ihtisasas yapıyorum. Buna göre fikirlerinizi sunarsanız sevinirim.
    fenike.com'a alıcı bulunamamaıştı kimsenin arkeolojiyle alakası olmadığından... fenike.com da işine yarar senin