• 05-04-2010, 12:35:46
    #1
    resimler-.-biz

    sağolsun bir dost benim için aldı, sizce nasıl domain arkadaşlar..
  • 06-04-2010, 08:52:33
    #2
    bu kadarmı kötü yahu domain
  • 06-04-2010, 09:19:17
    #3
    valla domain kötü değil hayırlı olsun
  • 06-04-2010, 12:14:37
    #4
    Hayırlı olsun güzel domain. Google den çok güzel hit sağlayabilirsin bu isimle. Ayrıca markalaştırabileceğin bir isim. Sadece google a bağımlı kalmazsın doğrudan ziyaretçinde olur. yeterki güzel bir projeyle piyasaya açıl.
    Domainin yaşı da ayrı bir güzelliği tabiki..
  • 06-04-2010, 15:24:32
    #5
    Umarız güzel bir proje uygularız veya güzel bir satışımız olur..