• 21-03-2010, 21:16:32
    #1
    TheMirc.com

    yeni kaydettim, sizce nasıl arkadaşlar ?
  • 25-03-2010, 19:27:39
    #2
    kimseden yorum yok mu arkadaşlar ?
  • 25-03-2010, 20:01:22
    #3
    Başında The olan domainlerin piyasası yok henüz ama 10 yıl sonrayı düşünüyorsan olabilir. Kolay gelsin.
  • 26-03-2010, 00:32:54
    #4
    mvk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başında The olan domainlerin piyasası yok henüz ama 10 yıl sonrayı düşünüyorsan olabilir. Kolay gelsin.
    mirc i şimdi bile kim kullanıyor ki, 10 yıl önce olsa neyse, kaldı ki 10 yıl sonraya hiç kalmaz.

    Bu arada hevesinizi kırmak istemem ama the mirc diye bir şey olmaz malesef, the ali demeye benziyor.
  • 26-03-2010, 19:38:06
    #5
    the Ali dersen biraz abes oluyor ama thefather dersen öyle görünmez diye düşünüyorum

    o yüzden de

    TheFather
    TheSuitcase
    Theinviter
    TheGeneric
    TheDart
    TheOff
    TheFastfood
    TheWages
    TheKeyboard
    TheActive

    gibi ingilizce domainleri listeme kattım bakalım ne olacak...