• 26-02-2010, 20:25:02
    #10
    Hocam alıcısını (ilgilisini) bulabilirsen minumum domain değeri > xxxx
    Sedo seni bekliyor. Hayırlı olsun.
  • 26-02-2010, 20:36:00
    #11
    wertaces arkadaşım haklısın da ben biraz yıllandırmayı düşünüyorum domain şarap misali yıllandıkça değerleniyor bi süre bekleteyim ondan sonra pazara çıkarırım.
  • 26-02-2010, 20:43:15
    #12
    bestbads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş yapmaz. Kamboçyalı bir bankanın adıymış başka bir değeri yok. Regfee
    her domaine olumsuz yorum bildiriyorsun ilginç
  • 26-02-2010, 20:52:01
    #13
    macrocin, elinde değerli domainler olsa amenna diyecem beğenmemiş olabilir ama elindeki domainlere baktım walla beleş verse almam elindeki domainlerden günde 10 tane düşüyor fakat almıyorum aslına bakarsan türk domaini almıyorum hep yabancılara yöneliyorum. Türk domaini bi tek i z m i r g o z . c o m var elimde bu domain bile onun elindekilere 5 çeker. kaç kişi istedi vermedim direkt hastane sahibine satmayı düşünüyorum.
  • 27-02-2010, 08:30:06
    #14
    Kardeş xxx tl nin altında satmak istersen benim haberim olsun. Sen başkasına bakma. Domain değeri belli. Ağzı olan konuşuyor. Durmak yok yola devam..
  • 27-02-2010, 08:42:56
    #15
    machiner regfee diyorlar nıye regfee oldugunu söylemiyorlar aynen senın yaptıgın gibi önce açıklamanızı yapın bu bu sebeplerden dolayı regfee diyin direkt regfee dememek lazım. domainin regfee olması için bir tekil ziyaretçi bile almaması lazım ama görüyorumki günde en az 100 kişi giriyor. Bi kaç gün önce yayınladım siteyi daha doğru dürüst googlede indexleme olmamasına rağmen. 482 kişi girmiş. adamlar direkt c a n a d i a . n e . t yazıp giriyorlar googleden gelmiyorlar. müzik grubunun hayranları, banka ve mücevher firmasının müşterileri.
  • 27-02-2010, 09:18:32
    #16
    hocam ona buna sataşacağına domainini değerlendirmeye bak. umarım iyi fiyata alıcı bulursun. elimdeki domainler seni ilgilendirmez bu arada.
  • 27-02-2010, 12:35:21
    #17
    kimseye sataştığım yok açıklamasız eleştiriler sıktı canımı ondan tepki gösterdim. Kanıt gösterilmeden regfee denmemeli.