• 20-02-2010, 22:46:23
    #1
    Bugün aldığım domain hakkında görüşleriniz nelerdir?
  • 21-02-2010, 01:13:24
    #2
    Dışardaydım yeni geldim, açık arttırmada üst teklif veremedim.
    Bir önceki teklif bana aitti, Sana nasipmiş domain.

    Hayırlı olsun.
  • 21-02-2010, 11:40:26
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel domainmiş. Hayırlı olsun.
  • 21-02-2010, 18:50:13
    #4
    Mcsa kardeşim kaçırdığına üzüldüm bu domaini. Gerçekten güzel domainmiş. Alana hayırlı ola..
  • 21-02-2010, 21:35:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Geçen yıl kovalamıştım bu domaini. Sevindim en azından forumdan birilerindeymiş.
  • 22-02-2010, 00:11:52
    #6
    demek takipcileri varmis degerli bir domain oldugunu gosteriyor buda.. umut verici..

    Hayirlisi.
  • 22-02-2010, 09:42:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yakında değer anlamında ibrelerin yükseleceğini rahatlıkla söyleyebilirim. Örn: enkolaybilet(.)net

    Böyle bir isimle çıkanlar var. Elindekinin değerini bil.
  • 22-02-2010, 10:19:33
    #8
    hayırlı olsun güzel domain
    iyi bi projeyle daha iyi olur
    malum artık biletler netten