• 03-02-2010, 13:12:24
    #1
    arkadaşlar önceden elimde olan domainin süresini uzatmamıştım ve 1 yıl başkasından kaldı domain dün yeniden aldım.

    mfrub.com

    blog yapmayı düşünüyorum

    Nasıl sizce
  • 03-02-2010, 13:13:57
    #2
    Hayırlı olsun şansılısın.Blog en iyisi olur.
  • 03-02-2010, 13:18:23
    #3
    Sana uygun bir domain. Hayırlı olsun.
  • 04-02-2010, 02:44:28
    #4
    XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun şansılısın.Blog en iyisi olur.
    candost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana uygun bir domain. Hayırlı olsun.
    Teşekkürler
  • 04-02-2010, 02:45:26
    #5
    Mf.Rub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blog yapmayı düşünüyorum
    en mantıklısı
  • 04-02-2010, 02:59:00
    #6
    bir tane daha açmıştın demi sen güncel blog?(ücretsizdi diye hatırlıyorum blogspot vs.) ona yönlendirsene domaini
  • 04-02-2010, 03:04:55
    #7
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir tane daha açmıştın demi sen güncel blog?(ücretsizdi diye hatırlıyorum blogspot vs.) ona yönlendirsene domaini
    yok hocam yanlış hatırlıyosun veya ben hatırlayamadım çok önceden açmış olduğum mfrub.blogspot.com var sanırım.