• 27-01-2010, 00:40:40
    #1
    Arkadaşlar zarzur.com domainini aldım ve bır blog kurdum sızce domaın nasıl ?
    yorumlarınızı bekliyorum
  • 27-01-2010, 09:57:12
    #2
    ZarZor olsaydı belki değerli olabilirdi biraz daha.. Domain olarak değerli değil. Site olarak ne olur bilemeyiz.. Ummadığımız domaine kurduğumuz siteler hit getirebiliyor.
  • 27-01-2010, 18:13:21
    #3
    blog iyi gitmiş zartzurt olsa daha güzel olurmuş
  • 27-01-2010, 18:13:46
    #4
    Reg fee etmez.