• 24-01-2010, 13:00:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Sizce ederi nedir. Aldım kurdum ama satıcam sanırım
  • 24-01-2010, 14:33:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sadece domain reg fee den biraz fazla eder gibi.
  • 26-01-2010, 08:31:49
    #3
    Teşekkür ederim. Başka düşüncesi olan yokmu.