• 01-01-2010, 05:22:52
    #1
    merhaba arkadaşlar, herkesin yeni yılı kutlu olsun..

    2010 da ilk kaydettiğim domain surucubelgesi.com oldu, değerlendirmelerinizi alabilirim..

    herkese mutlu yıllar..
  • 01-01-2010, 09:57:19
    #2
    Çok güzel domain, güle güle kullan.. Sürücü kurslarınada satabilirsin ama kendin site yapıp daha fazla gelir elde edebilirsin bence..
  • 01-01-2010, 10:49:54
    #3
    Güzel domain hayırlı olsun
  • 02-01-2010, 00:33:50
    #4
    sağolun arkadaşlar.. kendim site kurmayı deneyeceğim..