• 29-12-2009, 23:24:06
    #1
    Bugün şu domainler gözüme ilişti, alayım dedim.

    Sembolik * Com
    EskiDefter * Com

    Yorumlarınız...
  • 30-12-2009, 01:24:21
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fiyatı konusunda bişey diyemem ancak sembolik.com gercekten güzel bir domainmiş...
  • 23-02-2010, 18:36:10
    #3
    Yorum için teşekkürler.

    Yorumlarınız...
  • 23-02-2010, 18:56:18
    #4
    ikisi de çok hoş duruyor. proje bazında değerlendirilmesi gereken iki domain. ikisi de domain markası olabilir.
  • 23-02-2010, 18:57:19
    #5
    sembolik.com güzelmiş eskidefterede genel blog tarzı bişeyler kurabilirsen iyi olur.
  • 23-02-2010, 22:21:54
    #6
    ikiside güzel eski defter şiir, aşk sözleri, edebiyat gibi
    konuları içeren site yapılabilir