• 28-12-2009, 16:48:17
    #19
    Tukya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain çok güzel xxxx tl eder düşüncesindeyim , satmak istedigin zaman pm at .

    XXXX TL mi? İyi bakalım.

    Boşta değil miydi bu domain geçenlerde?

    Jenerik eyvallah ama abartmayın bu appraisals işini. Hatta, bilmiyorsanız hiç yorum yapmayın...

    Bu işin 'bana göre'si yoktur. Ha, eğer bana göre diyorsanız, verirsiniz size göre olan fiyatı alırsınız domaini.
  • 28-12-2009, 16:51:40
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Kimsenin verdigi fiyat kimseyi ilgilendirmez , yorum yapmak için sizden izin alcak halim yok .
  • 28-12-2009, 17:16:46
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Merak ediyorumda sizin sattıgınız jenerik domainlerinizden kat kat iyi önyargılı olmayın lütfen
  • 28-12-2009, 17:27:32
    #22
    gencfb07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ediyorumda sizin sattıgınız jenerik domainlerinizden kat kat iyi önyargılı olmayın lütfen
    Kim ve sattığı hangi jenerikler?

    Allah aşkına jübile kelimesine nasıl bir proje yapacaksınız.Emekli futbolcular hakkındamı ?

    bazı domainler marka doğar bazıları ölü.

    tonlarca boşta jenerik domain var.neden alınmıyor.?İçerik ve proje noktaları sorunlu olduğu için.
    konuştuğumuz jenerikler nokta,negatif,vigül,araba falan olsa eyvalla ama jubile kesinlikle lov level jenerik.

    Apraisal neye göre yapılır domain jenerik olunca herşey bittimi.hayır.

    tukya çok çok abarttı bu domaini xx TL ile koyun satışa kaç teklif alacak görelim.
  • 28-12-2009, 17:32:35
    #23
    Üyeliği durduruldu
    akay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim ve sattığı hangi jenerikler?

    Allah aşkına jübile kelimesine nasıl bir proje yapacaksınız.Emekli futbolcular hakkındamı ?

    bazı domainler marka doğar bazıları ölü.

    tonlarca boşta jenerik domain var.neden alınmıyor.?İçerik ve proje noktaları sorunlu olduğu için.
    konuştuğumuz jenerikler nokta,negatif,vigül,araba falan olsa eyvalla ama jubile kesinlikle lov level jenerik.

    Apraisal neye göre yapılır domain jenerik olunca herşey bittimi.hayır.

    tukya çok çok abarttı bu domaini xx TL ile koyun satışa kaç teklif alacak görelim.
    Jubile ile ilgli bir proje göremıyorum nette gayet guzel bir proje olabılır bence jübile yapan butun futbolcular burada toplanabılır.
  • 28-12-2009, 17:33:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    akay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim ve sattığı hangi jenerikler?

    Allah aşkına jübile kelimesine nasıl bir proje yapacaksınız.Emekli futbolcular hakkındamı ?

    bazı domainler marka doğar bazıları ölü.

    tonlarca boşta jenerik domain var.neden alınmıyor.?İçerik ve proje noktaları sorunlu olduğu için.
    konuştuğumuz jenerikler nokta,negatif,vigül,araba falan olsa eyvalla ama jubile kesinlikle lov level jenerik.

    Apraisal neye göre yapılır domain jenerik olunca herşey bittimi.hayır.

    tukya çok çok abarttı bu domaini xx TL ile koyun satışa kaç teklif alacak görelim.



    Resmen baltalıyosunuz gül gibi domaini tekrar söylüyorum kimsenin verdigi teklif sizi ilgilendirmez !
  • 28-12-2009, 17:47:16
    #25
    Tukya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen baltalıyosunuz gül gibi domaini tekrar söylüyorum kimsenin verdigi teklif sizi ilgilendirmez !
    siz ortakmısınız????Birbirinizi arkadaş olarak eklemişsiniz.Yaşlar 19.Kanka desteği bu oluyor galiba.
    ne demek baltalıyorsunuz ? Zaten proje yapmayacakmı? Yoksa siz xxx fiyat biçer yarın satışa koyar iyi fiyata satarız düşüncesindemiydiniz?

    ayrıca kayıt tarihiniz 25.12.2009
    3 günlük üyesiniz.Domain konusunda bilginiz olmadığı belli.Emeklemeden yürümeye çalışıyorsunuz.

    açın appraisals bölümündeki konuları okuyun iyi domaine iyi kötü ye kötü ye kötü denir.Siz arkadaşınız domaini iyi fiyata satsın yada değerli görünsün diye spekülasyon yapmaya çalışıyorsunuz.O domain xx TL ye ancak alıcı bulur.

    buradan ne domainler geldi ne domainler geçti.

    Ayrıca yorumları beğenmeyenler neden konu açarlar appraisals a anlamıyorum.Siz kendi appraisalınız yapmışsınız bile.Ne gerek var başkalarına.
  • 28-12-2009, 17:50:15
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Konu Sapmasın Ben OLUMLU OLUMSUZ yorumlarınızı bekliyorum.
  • 28-12-2009, 17:52:04
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ben değilde siz DomainUsta ile kankasınız herhalde ?
    https://www.r10.net/premium-uyelik-so...elik-akay.html

    - repler filan ard arda yazmalar lütfen konuyu başka yere saptırmayında arkadaş sitesi hakkında yorum alsın .