Tukya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain çok güzel xxxx tl eder düşüncesindeyim , satmak istedigin zaman pm at .

XXXX TL mi? İyi bakalım.

Boşta değil miydi bu domain geçenlerde?

Jenerik eyvallah ama abartmayın bu appraisals işini. Hatta, bilmiyorsanız hiç yorum yapmayın...

Bu işin 'bana göre'si yoktur. Ha, eğer bana göre diyorsanız, verirsiniz size göre olan fiyatı alırsınız domaini.