• 20-12-2009, 03:34:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Usohbet.com Ne eder Nasıl Isım Sizce ? Sohbette tutulurmu ? guzel bir sey cıkarabilirmiyim sizce ?
  • 20-12-2009, 03:37:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sunucunuz yeni galiba domain infosunda buğun kayıtlandığı çıkıyor üstünde durulur güzel bir tasarımlar çok iyi yerlere gelebilir başarılar..
  • 20-12-2009, 03:44:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucunuz yeni galiba domain infosunda buğun kayıtlandığı çıkıyor üstünde durulur güzel bir tasarımlar çok iyi yerlere gelebilir başarılar..
    Evet Tşkler Zamanla İyi Yerlere Gelecek Kısmetse
  • 20-12-2009, 05:50:39
    #4
    Piyasada birçok forumda sitede sohbet yeri var. Genellikle site sahibi scripti atı iki tane oda koyup basıp gidiyo. Bu sebeple ne gelip sohbet eden nede bir kez sohbet edipte ikincisini edeyim diyen oluyo.

    Muhakkak insanı oraya bağlayacak bir ortalm gerekli. Misal site sahibi bir radyo atsa içine kendi yayın yapacağı sohbet panelinede bir istek odası açsa oradan bol bol isteklere cevap verse milletle muhabbbet etse.

    Ziyaretçilerle sıcak diyaloglar misal aytaç istekde bulunmuş aytaçın şu parçasını çalıyoruz diyip parçayı koyduktan sonra yapacağı şey oradaki insanlarla genelden muhabbete giricek. misal evet mete aytaç bu parçayı istedi sen beğendinmi veya hey arkadaşlar sizce aytaç bu parçayı kimin için istedi gibi sıcak diyaloglarla milleti birbirine kaynaştırsa millet birbiri ile daha çabuk tanışır sanki her akşam veya her an arkadaşlarla buluşup muhabbet ediyormuş gibi olur ve birçoğunu buraya girip milletle muhabbet etmezsem içim rahat etmez konuma getirebilir.

    Dimi ama
  • 20-12-2009, 20:44:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    cok_asi55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada birçok forumda sitede sohbet yeri var. Genellikle site sahibi scripti atı iki tane oda koyup basıp gidiyo. Bu sebeple ne gelip sohbet eden nede bir kez sohbet edipte ikincisini edeyim diyen oluyo.

    Muhakkak insanı oraya bağlayacak bir ortalm gerekli. Misal site sahibi bir radyo atsa içine kendi yayın yapacağı sohbet panelinede bir istek odası açsa oradan bol bol isteklere cevap verse milletle muhabbbet etse.

    Ziyaretçilerle sıcak diyaloglar misal aytaç istekde bulunmuş aytaçın şu parçasını çalıyoruz diyip parçayı koyduktan sonra yapacağı şey oradaki insanlarla genelden muhabbete giricek. misal evet mete aytaç bu parçayı istedi sen beğendinmi veya hey arkadaşlar sizce aytaç bu parçayı kimin için istedi gibi sıcak diyaloglarla milleti birbirine kaynaştırsa millet birbiri ile daha çabuk tanışır sanki her akşam veya her an arkadaşlarla buluşup muhabbet ediyormuş gibi olur ve birçoğunu buraya girip milletle muhabbet etmezsem içim rahat etmez konuma getirebilir.

    Dimi ama
    Bu dedıklerinizi Aynen Uygulayacagıma Sıze Soz Verıyorum Tum R10 Huzurunda
  • 21-12-2009, 09:29:41
    #6
    sanalsevdalisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dedıklerinizi Aynen Uygulayacagıma Sıze Soz Verıyorum Tum R10 Huzurunda
    Başarılar.
  • 21-12-2009, 23:42:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    cok_asi55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar.
    Tşkler Baska Yorumlar Varsa merak edıyorum sohbet Siteleri Nasıl Omalı ne İstersiniz _?