• 16-12-2009, 20:57:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar istanbul2011.n e t domaini hakkında görüşlerinizi bekliyorum.
  • 16-12-2009, 21:04:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    reg fee deniyordu galiba ?

    2010 olsaydı tabi daha farklı yorum yapabilirdim
  • 16-12-2009, 21:05:56
    #3
    2010 olsa şuanki ederinin kaç katı olacağını düşünemiyorum.
  • 16-12-2009, 21:15:47
    #4
    o zaman 2011 yılındamı değerlenir diyorsunuz
  • 16-12-2009, 21:17:41
    #5
    Reklamlarda istanbul2010.org domainini görüyorum 2011 için böyle bir reklam olurmu bilmiyorum
  • 16-12-2009, 21:17:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2011 yılında bir faaliyet olursa değerlenebilir ama pek sanmıyorum..
  • 16-12-2009, 21:19:12
    #7
    UlkeKurucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman 2011 yılındamı değerlenir diyorsunuz
    hayır alakası yok. 2010'da istanbul kültür başkenti . 2011'de ne başkenti?
  • 16-12-2009, 21:21:43
    #8
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır alakası yok. 2010'da istanbul kültür başkenti . 2011'de ne başkenti?
    bu domaini aldığım zaman birçok tarih boş değildi sadece bu tarih ve net uzantısı boştu oda şansa denk geldi sanırım