• 14-11-2009, 19:54:04
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yiğit hocam LLL.com LLL.net konularında forumda en deneyimlilerden. sedoda snaps da bir cok acık artırmada parmağı vardır kendisinin yib (.) net kişisel blog acmışsın LLL ile ilgili. Cok hoş olmuş böle bir kaynak r10 lazımdı. Güncel tutman dileğiyle.

    Hayırlı olsun...
  • 14-11-2009, 21:01:07
    #11
    Yİğidin Bloğu
  • 14-11-2009, 21:09:42
    #12
    Herkesin genelde sorduğu sorulara cevap vermeye çalışacağım blogda,böylece yeni başlayanların hem piyasadan haber olacak hemde başlangıç için gerekli bilgileri edinmiş olacaklar
  • 14-11-2009, 21:16:49
    #13
    Hele şükür yiğit yav bir blog açmanın zamanı geldide geçiyor bile Hayırlı olsun..
  • 15-11-2009, 10:33:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yİğidin Bloğu
    Yiğit'in Bloğu daha mantıklı sanırım. (: