• 21-04-2007, 13:08:08
    #1
    arkadaslar gazi.gen.tr yi kayit ettim sizce işe yarar mi ? universiteliler icin bir portal filan olusturmaya deger mi?
  • 22-04-2007, 02:40:51
    #2
    üniversiteliler gazi mi oluyor?
    projeni hazirla, bitir, sun - domain önemli degil. sen yeterki reklamini, tanitimini iyi yap.

    gazi: savasta, müdafaada yaralanan kisi / asker
    gazi: türklere yönelik bir alman süt ürünleri firmasi
  • 22-04-2007, 11:09:43
    #3
    "Gazi Üniversitesi" 'ni kastetmiş olabilir mesela arkadaşımız?
  • 22-04-2007, 11:24:32
    #4
    neyse, o farketmez - ama isim güzel gercekten.
    tek sorun benim icin .gen.tr uzantisi - hic anlamam third-level uzantilardan, hep uzak durmusumdur (.co.uk haric)
  • 22-04-2007, 13:41:37
    #5
    hic gulecegim yoktu ya