• 21-10-2009, 20:32:30
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain Şuan Bende
    En fazla 100 TL eder bence. İstiyorsan hemen alabilirim

    Elinde servet var bana göre. Kim ne derse desin. Yabancı forumlarda bile iyi fiyata satarsın.
  • 21-10-2009, 20:33:37
    #20
    Ben 140 Tlye Aldım (:
  • 21-10-2009, 20:36:26
    #21
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 140 Tlye Aldım (:
    Bu forumdan birisinden mi acaba?
  • 21-10-2009, 20:38:17
    #22
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumdan birisinden mi acaba?
    Başka Bir Webmaster Forumunda
  • 21-10-2009, 20:40:31
    #23
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka Bir Webmaster Forumunda
    Tebrik ediyorum o arkadaşı , bu domaini 140 TL ye satabilmiş Ölüsü 5k TL edecek bir domain şu aralar. Hayırlı olsun.
  • 21-10-2009, 22:59:19
    #24
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ediyorum o arkadaşı , bu domaini 140 TL ye satabilmiş Ölüsü 5k TL edecek bir domain şu aralar. Hayırlı olsun.
    Adamda Bunun Gibi Ne Domainler Var , Ama Yabancı Ülkeye Yerleştiği İçin Bana Verdi İlk Önce Forum Yapıcaktı Benle Anlaştı Geliştiriciliği İçin Tamam Dedim Sonra Avrupaya Gitti Bana Sattı