Arkadaşlar selamlar. Bazı arkadaşlar beni konulardan tanıyor takip ediyor olablir . şuanki konu içinde belki kzıcaklar ama fikir almak istiyorum.
Ünv zamanında bir domain almıştım ve projeyi geliştirmişti ve cok tutmuştu. webtekonda donanım haberde vs gibi yerlerde yayınlamışlardı siteyi.
belki bazı arkadaşlar bilir. kullanmışta olabilirler. sizce tekrardan sosyal ağ işine aynı domainle girsem mi? gereksiz mi olur?
Sosyal Ağ Projesi
1
●108
- Dün, 23:32:21