• 17-10-2009, 10:17:48
    #1
    Domainin ederi ile görüşleriniz nelerdir?
  • 19-10-2009, 13:22:22
    #2
    keşke buna para verceğine harfli alsaydın rakam işi bozuyor
  • 19-10-2009, 13:32:10
    #3
    7+1 yıllık neticede.. harfler premium değil belki ama To you senin içinin kısaltması
  • 19-10-2009, 14:52:46
    #4
    ama 2002 ve 3 harfli net olmasından dolayı değerli domain en az 100$ eder düşüncesindeyim
  • 19-10-2009, 15:22:48
    #5
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ama 2002 ve 3 harfli net olmasından dolayı değerli domain en az 100$ eder düşüncesindeyim
    Yok be, hayatta vermezler o kadar
  • 19-10-2009, 15:30:29
    #6
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be, hayatta vermezler o kadar
    bilader yaşlı olması güzel ... ancak 3 karakter net ler eskiye oranla daha değersizler... bu yıl öyle bişey oldu.. ne olduğunu ben de bilmiyorum ama .. 3 karakterlerde bir değer kaybı sözkonusu....

    yaşı itibariyle yine bir 50 $ verirler herhalde... ama bence şu anda sakla... 2010 - 2011 ne gösterir Allah bilir...
  • 19-10-2009, 15:31:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    100 $ alici bulursun