Yeni regledim nasil? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni regledim nasil?
7
●
330
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
Yeni regledim nasil?
12-10-2009, 18:54:40
#1
Mehmet61
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
e-klavye.com yeni regledim. Nasil domain? .org ve .net uzantilari dolu.
12-10-2009, 18:56:18
#2
Avdens
Hayırlı Olsun.
Hoş duruyor. İçerik ne düşünüyorsunuz?
12-10-2009, 18:59:15
#3
LordSebbo
normal bi domainden farklı bi albenisi yok
bence
12-10-2009, 19:00:12
#4
Erzurum
bence teknoloji üzerine bir blog kurun ve ona yakısır bir tema
12-10-2009, 19:14:18
#5
XlasisMatthew
Hızlı Klavye Dersi veya Yarışı(Script) Olarak Çok İyi Gider.
12-10-2009, 19:18:23
#6
DAVUT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
klavye.com olsa dah güzel olurdu
ama e-klavye.com 'da güzel hem net ve org domainleride güzelmiş iyi iş yapar gibime geliyor.
12-10-2009, 19:18:29
#7
Mehmet61
Silvers adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun.
Hoş duruyor. İçerik ne düşünüyorsunuz?
Blog dusunuyorum.
Diyer abilerim: yorumlariniz icin tesekkurler.
12-10-2009, 19:26:02
#8
HayroLa
klavye testi yarışma sitesi gibi
hizliyaz.com'gibi birşey yapılabilir :[
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler