itfaiye.net ve jandarma.net
domainleri hakkında görüşleriniz nelerdir?Diğer uzantılarının dolu olması sebebiyle almıştım.
itfaiye.com-org-biz dolu
jandarma.com-org-gen.tr dolu
itfaiye ve jandarma
4
●435
- 03-10-2009, 20:50:25itfaiye.net ve jandarmat.net
domainleri hakkında görüşleriniz nelerdir? Diğer uzantılarının dolu olması sebebiyle almıştım.
Benim yorumum sizin ifadeniz üzerine olacak. Bence domain almak için ideal bir neden değil şu koyuya boyadığım cümle.
Domain almak için ideal cümle şu gibi geliyor bana;
1) Domaini aldım çünkü aklıma eşsiz bir proje geldi.
2) Domaini aldım çünkü belli bir zaman sonra çok daha fazla edeceğine inandığım bir yatırım diye düşündüm.
Bunlar dışındaki nedenler bana iyi sinyaller vermiyor, örneğin;
1) Domaini aldım arkadaşlar süper dediler.
2) Domaini aldım diğer uzantılarından falan ve filan doluydu.
3) Domaini aldım bir köşede dursun dedim.
4) Domaini aldım nasıl olsa bir işe yarar.
5) Domaini aldım link falan satarım aklımda bir şey yok ama google moogle yaparım belkide.
Bunu genel itibarı ile yazdıktan sonra, domainler için proje bazında aklıma gelen şeklinde şunu diyebilirim;
itfaiye ve jandarma personellerine yönelik bir sosyal ağ sitesi olabilir, yada resmi sitelere direk yöneltme ile resmi kurumlara katkı sağlayabilirsiniz. - 03-10-2009, 22:17:11jandarma.net olacak,yanlış yazmışım pardonSpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle