• 02-02-2026, 10:40:44
    #10
    Teşekkürler

    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel domain hayırlı olsun.
    bbztp06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain güzel ama Türkçe karakterlerin baskın gelmesi biraz can sıktı.
    LUNAJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş başarılar diliyorum
  • 02-02-2026, 10:41:47
    #11
    Seo Hizmetleri
    guzel bir proje cikabilecek bir domain fakat jenerik oldugunu düşünmüyorum
  • 02-02-2026, 10:42:36
    #12
    Platin üye
    Güzel domain hocam hayırlı olsun..
  • 02-02-2026, 10:43:52
    #13
    Türkçe’de “ben söylüyorum” gibi anlamı olan bir kelimedir belirli bir marka adı olmayan sıradan soylu diye yazılmaz yani söylü - diye bir kelime olmadığı için (“common phrase”) bir kelime öbeğidir. Yani jenerik bir domain kardeşim üzgünüm



    bicerdover adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    guzel bir proje cikabilecek bir domain fakat jenerik oldugunu düşünmüyorum
  • 02-02-2026, 10:44:24
    #14
    Teşekkür ederim daha iyileri sizin olsun.

    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel domain hocam hayırlı olsun..
  • 02-02-2026, 10:45:23
    #15
    güzelmiş hocam hayırlı olsun.
  • 02-02-2026, 10:45:46
    #16
    Güzel domain, hayırlı olsun hocam
  • 02-02-2026, 10:46:22
    #17
    Daha iyileri sizin olsun sağolun.

    ventitreajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzelmiş hocam hayırlı olsun.
    CEAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel domain, hayırlı olsun hocam
  • 02-02-2026, 10:59:05
    #18
    Seo Hizmetleri
    candemiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe’de “ben söylüyorum” gibi anlamı olan bir kelimedir belirli bir marka adı olmayan sıradan soylu diye yazılmaz yani söylü - diye bir kelime olmadığı için (“common phrase”) bir kelime öbeğidir. Yani jenerik bir domain kardeşim üzgünüm
    Her common phrase jenerik değildir. Çoğu jenerik domain zaten isimdir, fiil değildir hocam. Fiil olanlarda var içlerinde hacimlerine göre ama çekimli fiiller bu kapsama girmez, girdiğini de düşünmüyorum. sadece kendi fikrimi beyan ettim hocam