• 21-09-2009, 15:58:03
    #1
    Neym.net domainini tescil ettim.Domain ismi aklına nerden geldi derseniz name.net te domain bakarken okunuşunu bir aratayım dedim,baktım com ve org dolu net boşta,4 karakterli ve net uzantılı olmasıda avantaj olduğu için hoşuma gitti ve kayıt ettim.Alırken aklımda domain bayiliği alıp domain satışı gerçekleştirmek geldi,sizlerin düşüncelerini alabilirmiyim ?
  • 21-09-2009, 16:48:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    okunuşu güzel fakat o türden kullanırsan senin için dezavataj olur millet dalga geçer
    domaini görünce ilk aklıma gelen Ney sitesi oldu. bi araştır derim eğer proje yapcam diyorsan.
  • 21-09-2009, 16:52:35
    #3
    önemli olan insanlara faydalı olan bir site açmam,milletin dalga geçmesi önemli değil benim için