PaylasTR.Net Hakkında Düşünceleriniz - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PaylasTR.Net Hakkında Düşünceleriniz
18
●
1.021
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain Değerlendirme
PaylasTR.Net Hakkında Düşünceleriniz
1
2
3
18-09-2009, 01:16:35
#10
Regex
Misafir
PaylasTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kusura bakmada reg fee ne demek ?
Kaydettiğiniz ücret demek istiyor.
18-09-2009, 01:27:50
#11
PaylasTr
Anlamadım hala
onunla konunun ne alakası var ki
18-09-2009, 01:29:51
#12
xFaulz
ah ulenn herkesde 10-20k alexada büyük forum var bi bizim yok
18-09-2009, 01:33:39
#13
PaylasTr
oda olur
repleşelim demişsin hani benim repimm :PP
18-09-2009, 02:47:24
#14
Regex
Misafir
PaylasTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
oda olur
repleşelim demişsin hani benim repimm :PP
Rep istemek yasak.
18-09-2009, 03:11:37
#15
PaylasTr
Şaka yapmıştım..neyse yorumlar lütfen....
18-09-2009, 05:19:54
#16
DomainUsta
PaylasTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kusura bakma
da
reg fee ne demek ?
Domain Appraisals Rehberi
PaylasTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Anlamadım hala
onunla konunun ne alakası var ki
Konuyla ne mi alakası var. Alaka açık domain kayıt ücreti eder gözümde.
18-09-2009, 05:24:22
#17
PaylasTr
Hımm teşekkürler
18-09-2009, 06:05:40
#18
PcManYaki
Üyeliği durduruldu
Ne kadara satarsınız ?
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler