• 15-09-2009, 01:48:18
    #1
    Her Türlü Yoruma Açığım Arkadaşlar Niye Okadar Ucuz Söylediniz Neden Okadar Pahalı Edermi Felan demek Yok Sadece Yorumunuzu İstiyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum.
  • 15-09-2009, 01:58:52
    #2
    Platin üye
    Güzel bir pazarlama taktiğiyle iyi bir alıcı çıkabilir. Yüksek fiyatlar edeceğini sanmam ama kar bırakabilir.
  • 15-09-2009, 02:06:41
    #3
    arkadaşla aynı fikirdeyim orta şeker bir kar bırakır