• 06-09-2009, 00:09:59
    #1
    evet arkadaşlar

    yeni aldığım 2 domain hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim


    e-Lig.(com)
    Odevin.(com)
  • 06-09-2009, 00:12:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    e-Lig.com takip ettiğim bir domaindi vazgeçmiştim sonra. hayırlı olsun güzel domainler.
  • 06-09-2009, 00:23:16
    #3
    CnR- adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-Lig.com takip ettiğim bir domaindi vazgeçmiştim sonra. hayırlı olsun güzel domainler.
    e-lig.com şuan lig üzerine alınabilecek en güzel domaindi bence bana kısmetmiş demek