senin domain reg ederken ki düşüncen ne bilemediğim için şahsıma münhasır yorumluyorum. Türkçe karakter domain değersiz. Daha genel olarak potansiyel bir marka izlenimi vermiyorsa ve google üzerinde bir aranma hacmi olmayan domain ise anlamsız oluyor ona sahip olmak.
Kulagıma hoş geldigi için almıştım..Türkçe karakterin değersiz olduğunu da bilmiyordum.. Profesyonel olarak ilgilendiğim bir şey değil..Fikir almak için açtım konuyu da öylesine..Katkınız icin tesekkurler