• 05-08-2009, 03:58:10
    #1
    3gdevrimi[.][com} ederi ne olur ?
  • 05-08-2009, 04:04:03
    #2
    arkadaşım şuna bak ..düşün bu bile bu fiyattan gittiyse

    Bidding History

    hemde kısa olduğu halde..bundan çok bişe bekleme derim
  • 05-08-2009, 04:05:51
    #3
    yigitha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım şuna bak ..düşün bu bile bu fiyattan gittiyse

    Bidding History

    hemde kısa olduğu halde..bundan çok bişe bekleme derim
    Hmm inceledimde 3GS pek anlamlı görünmüyor
    Ama yine ucuza gitmiş 3 karakter domain.
  • 05-08-2009, 04:09:46
    #4
    3gs anlamı değilmi
    3gs - Google'da Ara
    bakmanızı öneririm tatil kelimesinden daha çok sonuca sahip ayrıca iphone yeni tel çıkardı 3GS , yani çok çok anlamlı .. sizin domain biraz uzun .. uzun domain herzaman dezavantajdır bu piyasada .. tabi bu benim kişisel görüşüm .. bu aralar piyasa kötü
  • 05-08-2009, 10:39:47
    #5
    anca projeşendirebilirse bir miktar para edebilir, reg fee olduğunu düşünüyorum
  • 05-08-2009, 10:45:12
    #6
    NETZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hmm inceledimde 3GS pek anlamlı görünmüyor
    Ama yine ucuza gitmiş 3 karakter domain.
    3GS anlamlı, hemde uluslararası bir anlama sahip. iPhone'un en yeni modeli iPhone 3GS.

    Senin domaine gelince; güzel domain, ancak bunu 3G'den 2-3 ay kadar öncesinden projelendirseydin, çok güzel paralar kazanabilirdin.

    Hayırlı satışlar...
  • 05-08-2009, 10:49:53
    #7
    3g devrimi kusura bakma ama çok saçma bir domain. bence regfee bile etmez