• 03-08-2009, 23:57:23
    #1
    bugün düştü bu domain projelendirmek için register yatptım. domain hakkındaki düşünceleriniz nedir?
  • 04-08-2009, 00:48:44
    #2
    dert ortağı bir site olabilir
  • 04-08-2009, 00:51:07
    #3
    çıkış noktam o çok güzel bi proje gelebilir başka düşüncesi olanlarda yazarsa sevinirim. nasıl domain sizce?
  • 04-08-2009, 02:03:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sohbet siteside olabilir aslında =)
  • 04-08-2009, 02:33:02
    #5
    Şikayet sitesi olabilir..
  • 04-08-2009, 03:53:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Şikayet, Sohbet, Dert 3'üde Olabilir 3'ü 1 Arada

    - Adam DERT'lidir Gelir Derdini Anlatır!
    * Sohbet Yeri ile Kafa dağıtır
    * Sonra bide Şikayet Eder
  • 04-08-2009, 03:55:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bknz : ŞikayetVar
  • 04-08-2009, 15:05:37
    #8
    sikayet için arkadaşında dedigi gibi bir site mevcut. kafamdaki proje çok daha farklı. yakın zamanda göreceksiniz

    birde domain kalitesi olarak sizce nasıl?
  • 04-08-2009, 15:13:08
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dert ortağı sitesi olabilir.Ancak com sahibi ya da aynı projeyi jenerik bir domainle başkası yaparsa daha akılda kalıcı olduğu için önde olabilir.Şayet düşünceniz bu yönde ise emek harcamalısınız.

    Hayırlı olsun...