• 08-10-2024, 18:26:30
    #1
    Selamlar nasılsınız arkadaşlar
    w4 com tr ve koj com tr biraz önce kayıt ettim de sizce nasıl naçizane düşüncelerinizi rica ediyorum.

    İyi Akşamlar..
  • 08-10-2024, 18:40:17
    #2
    w4 güzelmiş. Beğendim. Çok ciddi ve güzel bir AI platformu olur gibi geliyor.
  • 09-10-2024, 15:59:48
    #3
    teşekkür ederim yorumunuz için
  • 10-10-2024, 00:57:19
    #4
    w4 gayet güzel w3 olsaydı tadından yenmezdi.
  • 10-10-2024, 02:00:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Güzel domain hocam hayırlı olsun.
  • 10-10-2024, 06:58:03
    #6
    T... W4 model akıllı saat mı satacaksınız w4 com tr domaininde? Siz ne düşünceyle almıştınız?
  • 11-10-2024, 06:38:32
    #7
    teşekkür ederim düşünceleriniz için, w3 olsa harbi çok iyi olurdu.

    Herhangi bir düşünce için alınmadı, kayıt firmasında bakiye vardı domain araştırması sırasında buldum