Arkadaşlar merhaba, öncelikle geceniz güzel olsun.
Beni baya uğraştıran hem maddi hem manevi olarak uğraş verdiğim sitemin sonuna doğru gelmiş bulunmaktayım. Bu alanda tecrübeli arkadaşlardan fikir almak istiyorum.
Geliştirmek adına neler yapabilirim?
Adsense onayı için şimdi başvuru yapmalı mıyım yoksa içerik ekleyip bir süre geçtikten sonra mı yapmalıyım?
Şuan sitem nasıl ?
bioozy.com
Sitemi değerlendirin r10+
0
●142