Her geçen gün daha da ilerleyen teknoloji aşkı karşısında mektubu kimin arttığını merak etmiyor değilim doğrusu.
Teknoloji gelişse bile okullarda öğretilen temel şeyler var hocam, o yüzden aranması yüksek. Ne kadar teknolojide ileri gitsek bile bazı değerleri devam ettirmek bir başka oluyor hocam

Bir farklılık veya nostalji olsun diye bunu yapan çok insan var.