• 27-09-2024, 21:47:57
    #1
    merhaba, sizce domain nasıl ve fiyat olarak nasıl değerleme yapılmalı?
  • 27-09-2024, 21:52:21
    #2
    İşte sonunda R10 rakip domain bulundu
  • 27-09-2024, 21:53:17
    #3
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte sonunda R10 rakip domain bulundu
    ahaha. yok hocam, o iş yalnızca domainle olmuyordur
  • 27-09-2024, 21:54:02
    #4
    Irresistible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahaha. yok hocam, o iş yalnızca domainle olmuyordur
    Seni gidi seni biliyorsun

    Ve30

    Va30

    V30

    Vergi yargı algı
  • 27-09-2024, 21:55:49
    #5
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni gidi seni biliyorsun

    Ve30

    Va30

    V30

    Vergi yargı algı
    ahaha

    bana daha çok maddi değeri lazım hocam. tamamen böyle bir güdü ile kaydettim domaini.
  • 28-09-2024, 18:12:14
    #6
    🔎 WhoisTR.net
    Bu şekilde rakam ve harf birlikte 3 haneli .net domain çok var hocam. Anlam ifade etmesi lazım değerli olması için. CR7.net mesela. Yani V30 ile ilgili ne var, Google'dan bakında Vivo V30 modeli var ona ilişkin bir şey olsa diyeceğim ama o da çok aktif bir ürün değil şu an satışta mı bilmiyorum tabi ama naçizane görüşüm pek maddi değeri olan bir alan adı olmadığı yönünde.

    Boşta olan 3 hane harf / rakam domainlere örnekler:
    - 5AD.net
    - FR0.net
    - Y80.net
    - UY6.net
    - CO0.net
    - 1MA.net
    - CT2.net
    vs.
  • 28-09-2024, 18:27:36
    #7
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde rakam ve harf birlikte 3 haneli .net domain çok var hocam. Anlam ifade etmesi lazım değerli olması için. CR7.net mesela. Yani V30 ile ilgili ne var, Google'dan bakında Vivo V30 modeli var ona ilişkin bir şey olsa diyeceğim ama o da çok aktif bir ürün değil şu an satışta mı bilmiyorum tabi ama naçizane görüşüm pek maddi değeri olan bir alan adı olmadığı yönünde.

    Boşta olan 3 hane harf / rakam domainlere örnekler:
    - 5AD.net
    - FR0.net
    - Y80.net
    - UY6.net
    - CO0.net
    - 1MA.net
    - CT2.net
    vs.
    teşekkürler hocam