Rica ederim
Bu arada domain hakkında değerlendirmenizi yapmadınız
Ha! O konu da...
Hocam alan adı zaten Müq... Yani laf yok. Bir de bir şey diyeyim, üstüne (PM) uzantılı..
Hane forum kültürüne ben den daha çok aşinasınız, düşüncem o yön de, PM aşırı geçen bir kelime.
Hakikaten Global odaklı bu denli bir Forum kurulsa, tutar kanaatindeyim, ancak Coşkun hocam gibi kontrol ve de düşünceli devam etmek yerinde olurdu.
Etkili bir alan adı.
Ama tabii siz hocam alan adı tedarikçisisiniz, her türlü değerine aşinasınız demektir bu. 😇