Bu domain forumda az bir miktara satılmıştı bir ara yanlış hatırlamıyorsam herkesin malı kendine ederli görünür
Geçmişe dönük seo problemi vardır hem öyle domaine site çıkartmak çok zor oluyor
Yanlış hatırlıyorsun.
Zaten ben forumdan kimseye kolay kolay domain satmam, forum harici satıyorum.
Hatta açık artırmaya bile atmıyorum domainleri.
Burası çoluk çocuk dolu.
1 tl ile açılış yapsalar da 50 tl ye domain alsak diye bekliyorlar.
Valla ben bu domainden çok daha kötüsünün satışını 8k'ya yaptım geçtiğimiz aylarda.
😀