anhanguera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlıyorsun.
Zaten ben forumdan kimseye kolay kolay domain satmam, forum harici satıyorum.
Hatta açık artırmaya bile atmıyorum domainleri.
Burası çoluk çocuk dolu.
1 tl ile açılış yapsalar da 50 tl ye domain alsak diye bekliyorlar.
Valla ben bu domainden çok daha kötüsünün satışını 8k'ya yaptım geçtiğimiz aylarda.
😀
Siz alalı ne kadar oldu