• 16-07-2009, 13:31:43
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demagoji . com ederi nedir? kelimenin aslı da budur, yanlış değil yani.

    aklıma kaliteli siyasi forum ya da blog geldi, çok iyi gider diye düşündüm, bu domaine. ya da neler yapılabilir? elden çıkarsam mı, satsam mı? kullansam mı?
  • 16-07-2009, 22:43:35
    #2
    yok mu yorum
  • 23-07-2009, 19:56:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    demagoji yapma