• 20-05-2024, 13:03:38
    #1
    Yayından kaldırdım.
  • 20-05-2024, 15:04:56
    #2
    e harfini bende seviyorum ama - (tire) bence iyi degil (gereksiz).
    Bu alan adlari - (tiresiz) olsa cok daha iyi olurdu.
  • 20-06-2024, 11:26:37
    #3
    Yorumunuz için teşekkürler, E- ile başlayan isimler benim çok hoşuma gitmekte.
  • 21-06-2024, 03:04:23
    #4
    Bende de mevcut bir tane.
    e-basvuru.com