• 17-03-2024, 07:17:08
    #1
    Arkadaslar Selamlar. Regledigim domainler sizce nasıl. Marka değeri olabileceğini düşünüyorum. Sizce domain kaça gider. Yorumlarınızı bekliyorum.
  • 17-03-2024, 07:27:11
    #2
    We 🤍 WordPress
    Güzel beğendim hocam. Sub domainler ilede güzel kullanılır yemek.gonderin makale.gonderin hit.gonderin sms.gonderin gibi gibi bir çok örnek 🙂
  • 17-03-2024, 07:30:39
    #3
    kötü,
    neden aldın ki?
  • 17-03-2024, 07:32:37
    #4
    softinays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel beğendim hocam. Sub domainler ilede güzel kullanılır yemek.gonderin makale.gonderin hit.gonderin sms.gonderin gibi gibi bir çok örnek 🙂
    Tesekkurler hocam onu yapabilmek için ekip toplamak gerekiyor da inşallah belki o günlere de gelebiliriz
  • 17-03-2024, 07:33:44
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kötü,
    neden aldın ki?
    Benim garip bir algim mi var bilmiyorum ama isim komik geldi almak istedim
  • 18-03-2024, 00:47:21
    #6
    gayet güzel domain.gönder'' in '' diyede düşünebiliriz.hayırlı olsun
  • 18-03-2024, 01:00:39
    #7
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet güzel domain.gönder'' in '' diyede düşünebiliriz.hayırlı olsun
    O maksatla aldım zaten hocam getirin gonderin gibi. Ama senin gönderi n gibi de anlaşılıyor