hm, yorumlar hep aynı yönde. ama bende video scripti bile yok.
en iyisi satmayı bi denemek yine de, baktım olmuyo ondan sonra projelendirmeye çalışırım.
elimde çok fazla projelendirilmeyi bekleyen domain var. bi de bu olursa, işim cidden zor.
dileyen olursa, 1 yıllığına domaini istediği sunucuya yönlendiririm, dilediği gibi kullanır. herhangi bir şey de beklemeden.