• 28-12-2023, 23:34:03
    #1
    Bir ajanstan fazlası
    Selamlar,
    Sizce webbir.net ismi mi daha güzel webinyo.net ismi mi
  • 28-12-2023, 23:36:35
    #2
    Webinyo telaffuzu ve kulağa hoş gelmesi acisindan akılda kalıcı.
  • 28-12-2023, 23:37:02
    #3
    JOB
    Üyeliği durduruldu
    .net olması dezaavantaj gibi ama webinyo
  • 28-12-2023, 23:37:13
    #4
    @WxTimer; webinyo dile daha sempatik geliyor
  • 28-12-2023, 23:37:30
    #5
    webinyo
  • 28-12-2023, 23:40:44
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Webinyo
  • 28-12-2023, 23:42:55
    #7
    webinyo kulağa daha hoş geliyor
  • 28-12-2023, 23:43:21
    #8
    Bir ajanstan fazlası
    stasova adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webinyo telaffuzu ve kulağa hoş gelmesi acisindan akılda kalıcı.
    Teşekkürler hocam
    JOB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .net olması dezaavantaj gibi ama webinyo
    Teşekkürler hocam
    caneger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @WxTimer; webinyo dile daha sempatik geliyor
    Teşekkürler hocam
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webinyo
    Teşekkürler hocam
    Golkenari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webinyo
    Teşekkürler hocam
  • 28-12-2023, 23:43:37
    #9
    Bir ajanstan fazlası
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webinyo kulağa daha hoş geliyor
    Teşekkürler hocam